نامه‌ی سرگشاده به آیت‌الله خامنه‌ای بالاترین 3   2009-07-11 17:41:53

این نامه در سه پست جا داده شده است. قسمت سوم.


ما از ابتدای انقلاب تا کنون درگیری‌های بسیاری با مخالفان نظام وانقلاب داشته‌ایم که در آنها پیروز شده بودیم اما این بار در برابر ما دشمن قرار نداشت بلکه بخش بزرگی از جامعه قرار داشت که نادیده گرفتن آنها بویژه در تهران مانند آن است که مانند جزیره‌ای کوچک در محاصره یک دریای بزرگ قرار بگیریم، این موقعیت فرسایشی که به طور دائم با اصابت امواج سهمگین به سواحل این جزیره همراه است شرایط را هرلحظه دشوارتر خواهد کرد، مگراین که برای آن چاره‌ای عقلانی بیندیشیم.

برای ما سئوال است که چرا مقام معظم رهبری خود را برای پیروزی یکی از کاندیداها چنین هزینه کرد، درحالی که فرمودید که هر چهار کاندیدا به خانواده نظام تعلق دارند، نهایت این بود کسی مانند آقای خاتمی کار اجرایی را دردست می‌گرفت، در شرایطی که شما او را درآن هشت سال کنترل کردید چه باک از دیگرانی که به هیچ وجه موقعیت اجتماعی او را ندارند. البته این بدترین حالتی بود که متصور است ، زیرا با توجه به دقتی که درانجام انتخابات شده بازشماری تمامی آرا می‌توانست به همگان ثابت کندکه شما بیهوده بر صحت انتخابات تاکید نکرده اید.

به هرحال بعد از بازشماری تمامی آرا چه انتخابات تایید می‌شد و چه ابطال مهم اعمال مدیریت حضرتعالی براوضاع بود. انعطاف شما هم نه تنها از ارزش‌هایتان کم نمی‌کرد بلکه نشان می‌داد که مدیریت اسلامی با روش‌های رژیم سلطنتی که شما عمری را به مبارزه با آن سپری کردید تفاوت چشمگیر دارد. اما حوادث به گونه دیگری رقم خورد و اکنون برای امثال ما که بخشی از عمر خودرا برای اعتلای انقلاب اسلامی هزینه کرده ایم روزها و شب‌ها به سختی می‌گذرد. و آرزومی کردیم که‌ای کاش در دوران دفاع مقدس به خون خود غلتیده بودیم اما شاهد به خاک وخون غلتیدن کسانی نمی‌بودیم که به دعوت شما به پای صندوق‌های رای آمده بودند و بدتر از آن با این سکوت سنگین بخش مهمی از جامعه مواجه نمی‌شدیم که اکنون در تردیدی ویران کننده نسبت به شما ونظام اسلامی گرفتار آمده‌اند.

با آرزوی عاقبت بخیری برای ایران اسلامی
جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس
۱۵/۴/۱۳۸۸



samirashoor  2009-07-12 06:44:30
من هميشه فكر مي‌كردم كه انقلاب شده تا مردم در رفاه و آسايش زندگي كنند و علما و رهبر فقط دغدغه فكريشان بايد آرامش مردم باشد ولي حالا مي‌بينم كه براي در قدرت بودن بيشتر تلاش مي‌شه تا براي راحتي و آسايش مردم.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات